Prijava štete

Prijava štete

Jednostavno i brzo! Odaberite jedan od 3 načina prijave štete: online, telefonom ili nam se obratite u vama najbližem prodajnom uredu.

Iz udobnosti vlastitog doma ili ureda brzo i jednostavno prijavite štetu:

  •  kasko osiguranje
  •  osiguranje doma
  •  putno osiguranje
  •  osiguranje od nezgode
  •  osiguranje brodica
  •  osiguranje imovine - stambeni upravitelji
Prijavite štetu

Potrebno je pripremiti:

  •  podatke o štetnom događaju (datum, mjesto, uzrok)
  •  broj police osiguranja
  •  kontakt podatke
  •  broj računa za isplatu naknade

Nazovite nas na broj telefona 01/6324 200 ili mobitelom na *200 i prijavite štetu. Na raspolaganju smo vam od ponedjeljka do nedjelje u vremenu od 00:00 do 24:00 sati.

01/6324 200

Prijavu je moguće realizirati:


Isplatu osigurane svote ili otkupne vrijednosti kod životnih osiguranja moguće je zatražiti isključivo pismeno putem našeg obrasca.

Preuzmite obrasce

Imate pitanja?

Info broj: (+385 1) 6324 200
Poziv s mobitela: *200
UNIQA Non-Stop 0-24h

Planinska 13 A HR - 10 000 Zagreb
Radno vrijeme: 8.00 - 19.00

info@uniqa.hrProdajni uredi
ŠTO NAKON PRIJAVE ŠTETE?
  1. BROJ ODŠTETNOG ZAHTJEVA
    Nakon izvršene prijave bit ćete obaviješteni o broju odštetnog zahtjeva pod kojim se šteta vodi u našim poslovnim podacima. Radi bržeg odgovora na vaša moguća dodatna pitanja, molimo vas da se u komunikaciji vezanoj za zahtjev, pozivate na broj predmeta. Kada se radi o štetama, preporučujemo obratiti se na e-mail adresu uniqa.stete@uniqa.hr
  2. PROCJENA ŠTETE
    Kada se radi materijalnoj šteti, procjena na vozilima obavlja se u našim procjenilištima za pokretna vozila, a za nepokretna ćemo vas kontaktirati radi dogovora o vremenu i mjestu procjene. Procjena ostalih imovinskih šteta radi se prema dogovoru.
    Kod tjelesnih povreda moguće je da ćete biti pozvani na liječnički pregled o čemu ćete biti pisano obaviješteni u roku najkasnije 20 dana od izvršene prijave štete. 
  3. DODATNA DOKUMENTACIJA
    Ukoliko su za rješenje vašeg odštetnog zahtjeva potrebne dodatne informacije ili dokumentacija, o tome ćete biti posebno obaviješteni, a istu možete poslati putem e-maila uniqa.stete@uniqa.hr, poštom na adresu Planinska 11a Zagreb, ili dostavom u neko od naših prodajnih mjesta.
  4. ISPLATA ODŠTETE
    Prilikom prijave štete, svakako dostavite broj bankovnog računa (IBAN) na koji želite da se naknada isplati. Odluku o vašem zahtjevu uputiti ćemo vam u pisanom obliku na način koji ste u prijavi označili kao željeni (elektronički ili poštom).