Zatvori

Upišite svoje podatke kako biste otvorili korisnički račun

Osobni podaci
Sva polja su obvezna
Molimo upišite broj trenutno važeće police bez razmaka ili broj police koju ste ugovorili u zadnje tri godine
Kontakt podaci
/
Molimo unesite samo brojeve
PODACI ZA PRIJAVU

Ova web stranica prikuplja i koristi Internet Protocol (IP) adrese. Radi vaše sigurnosti dopušteno nam je zabilježiti vašu IP adresu preko koje se spajate na internet. Vaša adresa je 44.222.104.206.

Uvjeti korištenja  |  Informacije o obradi osobnih podataka
Zatvori
Nemate UNIQA korisnički račun? Registrirajte se
Zatvori

Upišite svoju e-mail adresu i dobiti ćete novu lozinku.

Zatvori

Upišite svoju novu lozinku.

 
 Jet lag – kako si pomoći u prilagodbi na novu vremensku zonu?

Jet lag – kako si pomoći u prilagodbi na novu vremensku zonu?


Putujete li na neku daleku, daleku destinaciju i želite uživati u svakoj sekundi svog zasluženog odmora, pametno je poduzeti sve mjere kako bi vaš put i odmor protekli baš kako treba. Napraviti plan gradova, mjesta i znamenitosti koje želite posjetiti nije teško, uz dobar popis za pakiranje nije se čak teško ni spakirati, no kako uspostaviti kontrolu nad svojim fizičkim stanjem kada imate simptome jet laga?

Jet lag je stanje se pojavljuje kad promijenite vremensku zonu  ili poremetite svoj prirodni cirkadijski ritam (prirodni ritam stanja spavanja i stanja budnosti)  zbog putovanja u drugu vremensku zonu koja je značajno udaljena od vaše.



Simptomi jet laga su stvarni i uključuju glavobolju, nedostatak apetita, poteškoće s razmišljanjem i koncentracijom, nesanicu, umor, promjene raspoloženja i probleme s probavom.
Recimo da ste na put krenuli u 8 sati ujutro. Na destinaciju ste primjerice stigli u  20 sati po vašem lokalnom vremenu, i umorni ste i iscrpljeni od puta i sve što želite je spavati. No na novoj destinaciji dan tek počinje i vrijeme za spavanje očekuje se tek za otprilike 16 sati. Umorni ste, no želite što prije početi uživati u turističkom obilasku, uživanju….što napraviti i kako možemo olakšati simptome jet laga?
 

Prilagodba prije puta

Par dana prije puta, ako ste u mogućnosti, probajte organizirati svoj dan na način kao da ste već u novoj vremenskoj zoni. Naravno, to uvijek nije moguće zbog poslovnih ili obiteljskih obaveza, ali probajte napraviti bar neke manje prilagodbe.

 


Spavajte u prijevoznom sredstvu

Ako znate da vas čeka naporan dan (a tijelo će vam željeti spavati) pokušajte zaspati tijekom putovanja na destinaciju. Nužno ne morate spavati, bitno je samo da ste relaksirani i opušteni, čak je i drijemanje odličan način da odmorite tijelo i mozak.


 

Prilagodite se novoj vremenskoj zoni čim prije

Nakon dolaska u novu vremensku zonu, iako je možda sve što želite spavati, probajte „preskočiti“ san i krenite u dan prema predviđenim planovima. Iako to neće biti lako, što se prije prilagodite novoj vremenskoj zoni, to će vam biti lakše. Ako baš morate malo odspavati, namjestite budilicu u određeno vrijeme kako biste se bar u određenoj mjeri prilagodili novoj vremenskoj zoni.  Izložite svoje tijelo svjetlosti kako bi se organizam što prije priviknuo na novu vremensku zonu i „naučio“ kad je dan, a kad je noć.


Osigurajte kvalitetu sna

Prilagodba na novu vremensku zonu nije jednostavna, zato omogućite sve što možete da vaš san bude kvalitetan. Nabavite dobre slušalice za zaštitu od buke ili čepiće za uši. Ako vas pak umiruju određeni zvukovi, slušajte ih prije i za vrijeme spavanja. Maska za oči koja će omogućiti da su vam oči zaštićene od svjetla također može pomoći.
 

Pijte puno vode

Prije i za vrijeme putovanja, ali i nakon što stignete na željenu destinaciju, pijte puno tekućine, najbolje obične vode koja će vam pomoći hidrirati organizam i smanjiti posljedice jet laga.
 

Prehrana

Prilagodba vremenskoj zoni, počinje s prilagodbom obroka. Prvih par dana, dok vam se organizam ne privikne na novu vremensku zonu, jedite obroke koji su laganiji i lakše probavljivi da dodatno ne opterećujete organizam probavljanjem teške hrane koja će vas samo učiniti pospanijima. Ako želite biti budni, jedite obroke bogate proteinima, a ako želite zaspati osigurajte si obrok bogat ugljikohidratima.


Ljudi koji su jutarnji tipovi, odnosno oni funkcioniraju bolje ujutro, teže podnose posljedice jet laga u odnosu na one koji su „noćne ptice“. Jet lag je obično kratkotrajno stanje koje će nestati nakon par dana i nestaje nakon što se tjelesni cirkadijski ritam prilagodi lokalnom vremenu.
Ako vam su vam simptomi jet laga prisutni duže vrijeme, bilo bi dobro obratiti se liječniku.
 
No, prije svakog putovanja, ne zaboravite na putno osiguranje! Ugovorite ga ovdje – brzo i jednostavno u nekoliko klikova!

Imate pitanja?

Info broj: (+385 1) 6324 200
Radno vrijeme Pon – čet: 8-16:30h; Pet: 8-14:00h

Planinska 13 A HR - 10 000 Zagreb
Radno vrijeme Pon – čet: 8-16:30h; Pet: 8-14:00h
Procjena štete Pon – čet: 8-16:30h; Pet: 8-14:00h

info@uniqa.hrProdajni uredi

Želite ponudu?

Mi ćemo za vas izračunati cijenu police i dostaviti ponudu u najkraćem roku. Molimo vas ispunite polja u nastavku:

* Ispunjavanjem podataka, dajete dozvolu za kontaktiranje UNIQA osiguranju d.d. Više!

Vaši podaci (ime, prezime, adresa elektroničke pošte) biti će obrađeni isključivo u svrhu ostvarivanja kontakta na Vaš zahtjev za izradom ponude osiguranja. Molimo prije nastavka pročitajte naše Informacije o obradi podataka http://gdpr.uniqa.hr

Kontaktirajte me!

Povezani članci

Avantura vas zove – istražite svijet uz solo putovanje!

Što nam je potrebno za sigurno i uzbudljivo solo putovanje?

Opširnije
Savjeti za putovanje avionom

Donosimo mali vodič za putnike u kojem pišemo više o tome što (ne)smijete nositi sa sobom u avion.

Opširnije
Praktični savjeti za uspješno pakiranje

Što napraviti da pakiranje za put prođe bez stresa? Kliknite i saznajte više!

Opširnije