Sve što morate znati o putnom osiguranju
Ako ste među, procjenjuje se, 200 tisuća Hrvata koji se ovih dana spremaju na skijanje u neku od brojnih destinacija za ljubitelje bijelog sporta, ili planirate put u neke daleke, tople krajeve, onda znate koliko je priprema za putovanje važna.
Koja je razlika između putnog osiguranja za tuzemstvo i inozemstvo?
Putno osiguranje za tuzemstvo odnosno inozemstvo razlikuju se u ugovorenim pokrićima. Za putovanje u inozemstvo obavezno se ugovara
dobrovoljno zdravstveno osiguranje zbog mogućih zdravstvenih poteškoća koje putnika u drugoj zemlji mogu jako puno koštati bez osiguranja dok se za putovanje u tuzemstvo prvenstveno ugovara osiguranje od nezgode. Uz dobrovoljno zdravstveno osiguranje, za vrijeme puta i boravka u inozemstvu dodatno se može ugovoriti i
osiguranje od posljedica nezgode, osiguranje prtljage, osiguranje otkaza ili prekida putovanja, osiguranje kašnjenja leta te osiguranje privatne odgovornosti. Premija putnog osiguranja ista je za sva inozemna putovanja no klijent odabire paket ili pokrića koja želi.
Za putovanja u tuzemstvu obavezno se ugovara
osiguranje od posljedica nezgode, a dodatno se mogu ugovoriti osiguranje prtljage, osiguranje otkaza ili prekida putovanja, osiguranje kašnjenja leta te osiguranje privatne odgovornosti. Premija putnog osiguranja za tuzemstvo zbog manjeg opsega pokrića niža je od one za inozemstvo.
Za svako putovanje treba se dobro pripremiti a to, ovisno o odredištu, uključuje i odabir odgovarajućeg putnog osiguranja. Nije isto putuje li se u neku europsku metropolu gdje je, primjerice, liječnička pomoć puno dostupnija nego u nekoj dalekoj destinaciji gdje svaka nenadana situacija - bolest ili nezgoda - može dovesti do velikih troškova. Primjerice, troškovi medicinskih usluga u SAD-u puno su veći nego u Europi pa sukladno tome treba odabrati veći paket koji će u slučaju potrebe pokriti sve nenadane troškove.
Stoga se prije putovanja treba dobro raspitati o potencijalnim rizicima poput, primjerice, zaraznih bolesti, higijenskih uvjeta, čistoći vode i hrane, lokalnim običajima te postupanju u slučaju gubitka ili krađe prtljage ili dokumenata.
Koji paket putnog odabrati?
Klijent može odabrati neki od ponuđenih paketa putnog osiguranja koji se razlikuju po opsegu pokrića i osiguranom iznosu. Klijenti mogu i sami kreirati svoju policu putnog osiguranja odabirom pokrića koja trebaju, ovisno o vrsti putovanja, destinaciji i trajanju.
Cijena osiguranja ovisi o trajanju putovanja, broju osoba, razlogu putovanja te odabranim pokrićima. Putuje li ugovaratelj s obitelji, ugovara se obiteljsko osiguranje, a za grupu se ugovara grupno. Ovisno o pokrićima i broju putnika, za obiteljska i grupna putna osiguranja odobravaju se popusti na premiju. Cijena ovisi o trajanju puta, broju osoba, razlogu puta, odabranim pokrićima i visini osiguranja
Osiguranje možete sklopiti pojedinačno, obiteljski ili grupno (već za dvoje putnika). U slučaju nezgode ili bolesti u inozemstvu hitno potrebnu zdravstvenu uslugu možete zatražiti besplatno, pozivom na UNIQA SOS telefon koji će vas uputiti do najbližeg liječnika. SOS telefon dostupan je 24 sata dnevno.
Kako mogu platiti putno osiguranje?
Ako klijent ugovara putno osiguranje online, može ga platiti kreditnim karticama. U prodajnim uredima može se platiti i debitnim i kreditnim karticama te drugim načinima plaćanja (Internet bankarstvo, virman, opće uplatnice…)
Koja je razlika između putnog osiguranja i Europke kartice zdravstvenog osiguranja?
Ako imate Europsku karticu zdravstvenog osiguranja, ona nije alternativa putnom osiguranju. Naime, Europska kartica zdravstvenog osiguranja vrijedi samo u javnim zdravstvenim ustanovama u zemljama Europske unije, pokriva sve troškove koji su nastali iz medicinski nužnih razloga, no ne pokriva troškove spašavanja, poput spašavanja pacijenta prilikom nezgode na skijalištu, zračni prijevoz natrag u domovinu ili ukradeno ili izgubljeno vlasništvo, a to su troškovi koji uistinu mogu biti znatni. Uz UNIQA putno osiguranje klijenti u slučaju nezgode ili bolesti u inozemstvu imaju pravo na besplatnu asistenciju koju ostvaruju pozivom na SOS telefon koji je dežuran 24 sata na dan. Dežurne službe na SOS telefonu će, ovisno o situaciji klijenta, uputiti u najbližu zdravstvenu ustanovu, dogovoriti potrebne usluge, organizirati prijevoz bolesnika i slično.
Zašto UNIQA putno osiguranje?
Neka vam putno osiguranje postane navika i prije svakog putovanja prisjetite se zašto vam putno osiguranje može koristiti:
Već za par eura možete osigurati financijsku sigurnost i zdravstvenu zaštitu u inozemstvu
Putno osiguranje je fleksibilno i individualno - prilagođava se vašim potrebama putovanja (od jednog dana do godinu dana)
Ako ste u žurbi, policu osiguranja možete ugovoriti
ONLINE
U inozemstvu vas samo jedan besplatan telefonski poziv dijeli od zdravstvene zaštite
Ne zaboravite najbolja zaštita je ona pravovremena, mislite na sebe i svoje najbliže kada putujete u inozemstvo i ne dopustite da vas iznenade neočekivane situacije koje mogu ugroziti vaše zdravlje.