OSTANIMO ODGOVORNI PREMA SEBI I DRUGIMA - UNIQA osiguranje
Zatvori

Upišite svoje podatke kako biste otvorili korisnički račun

Osobni podaci
Sva polja su obvezna
Molimo upišite broj trenutno važeće police bez razmaka ili broj police koju ste ugovorili u zadnje tri godine
Kontakt podaci
/
Molimo unesite samo brojeve
PODACI ZA PRIJAVU

Ova web stranica prikuplja i koristi Internet Protocol (IP) adrese. Radi vaše sigurnosti dopušteno nam je zabilježiti vašu IP adresu preko koje se spajate na internet. Vaša adresa je 3.228.21.204.

Uvjeti korištenja  |  Informacije o obradi osobnih podataka
Zatvori
Nemate UNIQA korisnički račun? Registrirajte se
Zatvori

Upišite svoju e-mail adresu i dobiti ćete novu lozinku.

Zatvori

Upišite svoju novu lozinku.

 
OSTANIMO ODGOVORNI PREMA SEBI I DRUGIMA
  • Naslovna
  • »
  • OSTANIMO ODGOVORNI PREMA SEBI I DRUGIMA

OSTANIMO ODGOVORNI PREMA SEBI I DRUGIMA


UNIQA osiguranje odgovorno je prema svojim klijentima, partnerima i zaposlenicima i zato smo poduzeli sve potrebne mjere zaštite u skladu s preporukama nadležnih tijela. Naši prodajni uredi su otvoreni, no sve usluge možete ostvariti online ili pozivom našoj telefonskoj službi koja vam je na raspolaganju 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu. Ako je dolazak u prodajni ured neophodan, molimo vas da se držite mjera zaštite koje su nužne kako bismo sačuvali zdravlje naših zaposlenika i klijenata.
 

Imate pitanja?

Info broj: (+385 1) 6324 200
Poziv s mobitela: *200
UNIQA Non-Stop 0-24h

Planinska 13 A HR - 10 000 Zagreb
Radno vrijeme: 8:00 - 12:00h
Procjena štete: 8:00 - 12:00h

info@uniqa.hrProdajni uredi

KONTAKTIRAJTE NAS. SVE NAŠE USLUGE I DALJE SU VAM DOSTUPNE NA POZIV ILI KLIK

 

Premda su naši uredi otvoreni, mjere zaštite od širenja koronavirusa i dalje su na snazi pa preporučamo da sve informacije ili usluge koje trebate, a za koje nije neophodan dolazak u prodajni ured, zatražite telefonom, e-mailom ili online.  


U slučaju da trebate informaciju o svojoj polici osiguranja ili želite ugovoriti novu molimo vas da se javite svom savjetniku ili nas kontaktirate na (+385 1) 6324 200, *200 za pozive mobitelom, e-mailom na info@uniqa.hr. Naša telefonska služba na raspolaganju je klijentima 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu. Za klijente UNIQA dodatnog osiguranja uveli smo uslugu konzultacija s liječnicima telefonom ili e-mailom. Konzultacije organizira medicinska služba MedUNIQA kojoj se možete javiti telefonom na 01 6324 200 ili e-mailom na meduniqa@uniqa.hr.

Sve informacije o vašim policama dostupne su na www.mojauniqa.hr.

Prijavu štete možete napraviti online na www.uniqa.hr ili e-mailom na prijava.stete@uniqa.hr.

Policu osiguranja možete platiti online putem WSPay autorizacijskog sustava na linku http://onlineplacanje.uniqa.hr ili internet bankarstvom.

Pridržavajmo se preporuka nadležnih tijela i ponašajmo se odgovorno prema sebi i drugima.

Hvala vam na strpljenju i razumijevanju.

Kontaktirajte nas_COVID-19

 
#ostanidoma

 

KAKO VAM MI MOŽEMO POMOĆI? OMOGUĆILI SMO VAM DA IZ UDOBNOSTI SVOG DOMA KUPITE OSIGURANJE I DA VAM SVA DOKUMENTACIJA STIŽE NA MAIL. #ostanimoodgovorni

 

Uz samo nekoliko klikova iz udobnosti doma kupite osiguranje i sva dokumentacija vam stiže na e-mail. Online možete ugovoriti policu obveznog autoosiguranja, zdravstveno osiguranje, osiguranje nekretnine, osiguranje mobitela, putno osiguranje i poslovni paket za poduzetnike.

Kupovinom putem UNIQA web shopa ostvarujete 10% popusta na odabrane proizvode. Uživajte u sigurnoj kupnji koristeći sigurni sustav za online autorizaciju kreditnih kartica, uštedite vrijeme i platite osiguranje iz udobnosti vlastitog doma ili ureda.

Kupi online
 

KAKO MOŽETE PLATITI?

 

Pozivamo Vas da se predbilježite na primanje računa mailom kako ne biste ovisili o pošti. Način dostave računa možete promijeniti u aplikaciji Moja UNIQA ili nam se javite sa zahtjevom na info telefon (+385 1) 6324 200, *200 za pozive mobitelom ili mailom na info@uniqa.hr. UNIQA je za Vas pripremila nekoliko načina uplate premije od kuće, bez potrebe za dolaskom u naše urede ili u banke:

  •  internet bankarstvom
  •  online uplatom
  •  preko mojaUNIQA portala ili mobilne aplikacije
  •  mobitelom putem bankarske aplikacije i bar koda na našim računima.

U za to predviđena mjesta treba unijeti podatke o uplatitelju i broj police koja se plaća.

 

UNIQA_eracun
 
DOBROVOLJNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE

Nova usluga za klijente UNIQA dodatnog zdravstvenog osiguranja

Kako bi svojim osiguranicima dodatnog zdravstvenog osiguranja i za vrijeme posebnih mjera uslijed pandemije koronavirusa omogućila korištenje usluga, UNIQA je prva na tržištu uvela uslugu konzultacija s liječnicima specijalistima putem telefona ili e-maila. Novu uslugu za klijente UNIQE organizira medicinska služba MedUNIQA kojoj se možete javiti telefonom na 01 6324 200 ili e-mailom na meduniqa@uniqa.hr.

MedUNIQA će u najkraćem mogućem roku dogovoriti vaš termin konzultacija u nekoj od ugovornih zdravstvenih ustanova. Ova pogodnost uključuje konzultacije s liječnicima različitih specijalnosti: internista, neurologa, kardiologa, fizijatra, radiologa, ginekologa, urologa, ortopeda, reumatologa, gastroenterologa, dermatologa, oftalmologa, pedijatra i drugih. Dodatna pogodnost usluge je što možete zatražiti i psihološko savjetovanje i savjetovanje s nutricionistom. Medicinska služba MedUNIQA dostupna vam je 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu.

Što ako nemam dopunsko?

Bolničko liječenje svim osobama oboljelima od koronavirusa u Hrvatskoj je besplatno. Troškove liječenja za sve osobe koje imaju zdravstveno osiguranje pokrit će HZZO, dok će troškovi liječenja za osobe koje nemaju zdravstveno osiguranje biti plaćeni iz državnog proračuna.
 

Kako vas mogu kontaktirati?

Za sva pitanja o korištenju zdravstvenih usluga obratite nam se telefonom na 01 6324 200 ili e-mailom na meduniqa@uniqa.hr. Kao odgovorna osiguravajuća kuća kojoj su klijenti na prvom mjestu omogućili smo vam telefonske ili e-mail konzultacije s liječnicima različitih specijalnosti. Naše medicinsko osoblje koje odgovara na vaša pitanja uputit će vas na pravu adresu ovisno o situaciji koju prijavljujete. 

Kako mogu platiti premiju bez osobnog kontakta u Vašim poslovnicama?

Pozivamo vas da se predbilježite na primanje računa mailom kako ne biste ovisili o pošti. Način dostave računa možete promijeniti u aplikaciji Moja UNIQA ili nam se javite sa zahtjevom na info telefon (+385 1) 6324 200, *200 za pozive mobitelom ili mailom na info@uniqa.hr. UNIQA je za vas pripremila nekoliko načina uplate premije od kuće, bez potrebe za dolaskom u naše urede ili u banke. Premija se može platiti internet bankarstvom, web linkom, ili mobitelom putem bankarske aplikacije i bar koda na našim računima. Internet link za uplatu premije karticama je: https://wpos.wspay.biz/UNIQARATE.aspx U za to predviđena mjesta treba unijeti podatke o platitelju i broj police koja se plaća.
 

KAKO PRODUŽITI POLICU OBVEZNOG AUTOOSIGURANJA?

Sva vozila koja sudjeluju u prometu moraju biti tehnički ispravna i imati važeću prometnu dozvolu. Rokovi ispitivanja tehničke ispravnosti vozila i registracija vozila moraju se poštovati i u izvanrednim okolnostima nastalim zbog epidemije koronavirusa. Obveza postoji za sva vozila, bez obzira koristite li ih ovih dana ili ne, osim za vozila koja su odjavljena.
 
Policu obveznog automobilskog osiguranja možete ugovoriti na daljinu i bez potrebe da preuzmete fizički policu. Možete se obratiti direktno svom savjetniku osiguranja telefonom ili e-mailom, nazvati  UNIQU na 01/6324 200 ili poslati e-mail na info@uniqa.hr.
 
Nakon što ugovorite policu, UNIQA će podatke poslati elektronskim putem u bazu podataka Centra za vozila Hrvatske gdje je može vidjeti stanica za tehnički pregled u kojoj ćete obavljati tehnički pregled i registraciju vozila. Podsjećamo da možete otići u bilo koju stanicu za tehnički pregled bez obzira na mjesto prebivališta.
 
Nakon registracije, dobit ćete naljepnicu na kojoj je označen rok važenja tehničkog pregleda koja se postavlja na vjetrobransko staklo i dokaz je da vozilo može sudjelovati u prometu. Vlasnik vozila više nije dužan sa sobom imati policu osiguranja u fizičkom obliku, no čim to okolnosti dozvole, policu i zelenu kartu dostavit ćemo vam poštom na kućnu adresu. 
 

 

UNIQA_obvezno_autoosiguranje

 
#ostanidoma

 

UNIQA NON-STOP

 

Stručna pomoć i savjet mogu ublažiti neugodno iskustvo. Zbog toga je UNIQA uvela jedinstvenu uslugu na hrvatskom tržištu osiguranja „UNIQA Non-stop“.To je stalna telefonska služba koja je na raspolaganju klijentima UNIQA osiguranja 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu.

Pozivom na broj *200 s mobilnog telefona ili na broj 01 6324 200 klijenti UNIQE mogu prijaviti štetu te dobiti neophodne upute i savjete što poduzeti u slučaju štete. Stručnjaci UNIQE evidentirat će štetu i pružiti informaciju o daljnjem postupanju kako bi zahtjev za naknadu štete bio riješen što jednostavnije i u što kraćem roku.

Korištenjem usluge UNIQA Non-stop klijenti mogu dobiti i potrebne informacije o svojim policama ili saznati detalje o osigurateljnim proizvodima.