Zatvori

Upišite svoje podatke kako biste otvorili korisnički račun

Osobni podaci
Sva polja su obvezna
Molimo upišite broj trenutno važeće police bez razmaka ili broj police koju ste ugovorili u zadnje tri godine
Kontakt podaci
/
Molimo unesite samo brojeve
PODACI ZA PRIJAVU

Ova web stranica prikuplja i koristi Internet Protocol (IP) adrese. Radi vaše sigurnosti dopušteno nam je zabilježiti vašu IP adresu preko koje se spajate na internet. Vaša adresa je 18.97.14.85.

Uvjeti korištenja  |  Informacije o obradi osobnih podataka
Zatvori
Nemate UNIQA korisnički račun? Registrirajte se
Zatvori

Upišite svoju e-mail adresu i dobiti ćete novu lozinku.

Zatvori

Upišite svoju novu lozinku.

 
Pritužbe

Pritužbe

Želja nam je i obveza pružiti vam uslugu primjerenu najboljoj poslovnoj praksi. Eventualne pritužbe možete izjaviti usmeno na zapisnik u sjedištu UNIQA osiguranja Planinska 13 A, 10 000 Zagreb ili podnjeti pisanim putem:

Što je pritužba?

Pritužba je izjava nezadovoljstva upućena UNIQA osiguranju od strane zainteresirane osobe koja se može podnijeti u odnosu na pružanje usluge osiguranja, odnosno u odnosu na ispunjenje obveza iz ugovora o osiguranju.

Tko može podnijeti pritužbu?

Podnositelj pritužbe može biti ugovaratelj osiguranja, osiguranik ili korisnik iz ugovora o osiguranju, odnosno:

  • svaka fizička osoba koja ima prava i obveze po ugovoru o osiguranju te korisnici usluga distribucije osiguranja/reosiguranja;
     

  • pravne osobe koje imaju prava i obveze po ugovoru o osiguranju te korisnici usluga distribucije osiguranja/reosiguranja.

Zbog čega pritužba može biti podnesena?

  • postupanja UNIQA osiguranja, odnosno osobe koja za UNIQA osiguranje obavlja poslove zastupanja u osiguranju;
     

  • odluke UNIQA osiguranja u vezi s ugovorom o osiguranju ili izvršenjem ugovora o osiguranju;
     

  • postupanja UNIQA osiguranja u vezi s rješavanjem zahtjeva iz ugovora o osiguranju.

Što je prigovor i tko ga može podnijeti?

Prigovor je izraz nezadovoljstva upućen UNIQA osiguranju od strane podnositelja prigovora/ oštećenika koji se odnosi na obradu i rješavanje odštetnih zahtjeva iz izvanugovorne odgovornosti za štetu.

Kako se podnosi pritužba/prigovor?


  •  poštom na adresu 
    UNIQA osiguranje d.d., Planinska 13 A, 10 000 Zagreb
  •  osobno
    na svim našim prodajnim mjestima
  •  online putem web obrasca
Prijavi online

Što treba sadržavati pritužba/prigovor?


 
  •  ime i prezime te adresu podnositelja pritužbe koji je fizička osoba ili njegova zakonskog zastupnika, odnosno naziv tvrtke, sjedište te ime i prezime odgovorne osobe podnositelja pritužbe koji je pravna osoba
  •  razloge pritužbe i zahtjeve podnositelja pritužbe
  •  dokaze kojima se potvrđuju navodi iz pritužbe kad ih je moguće priložiti, a može sadržavati i isprave koje nisu bile razmatrane u postupku u kojem je donesena odluka zbog koje se pritužba podnosi te prijedloge za izvođenje dokaza
  •  datum podnošenja pritužbe i potpis podnositelja pritužbe, odnosno osobe koja ga zastupa
  •  punomoć za zastupanje, kad je pritužba podnesena po opunomoćeniku

Imate pitanja?

Info broj: (+385 1) 6324 200
Radno vrijeme Pon – čet: 8-16:30h; Pet: 8-14:00h

Planinska 13 A HR - 10 000 Zagreb
Radno vrijeme Pon – čet: 8-16:30h; Pet: 8-14:00h
Procjena štete Pon – čet: 8-16:30h; Pet: 8-14:00h

info@uniqa.hrProdajni uredi

Želite ponudu?

Mi ćemo za vas izračunati cijenu police i dostaviti ponudu u najkraćem roku. Molimo vas ispunite polja u nastavku:

* Ispunjavanjem podataka, dajete dozvolu za kontaktiranje UNIQA osiguranju d.d. Više!

Vaši podaci (ime, prezime, adresa elektroničke pošte) biti će obrađeni isključivo u svrhu ostvarivanja kontakta na Vaš zahtjev za izradom ponude osiguranja. Molimo prije nastavka pročitajte naše Informacije o obradi podataka http://gdpr.uniqa.hr

Kontaktirajte me!
Što nakon poslane pritužbe

Nakon što prouči i provjeri navode iz pritužbe, UNIQA osiguranje u pisanom će obliku odgovoriti podnositelju najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka pritužbe/prigovora. Rok se može produljiti samo iz opravdanih razloga i uz prethodnu najavu podnositelju pritužbe/prigovora u pisanom obliku s navođenjem razloga zakašnjenja i naznake kada će postupak u povodu pritužbe/prigovora vjerojatno biti dovršen i kada će biti odgovoreno na pritužbu/prigovor.