Želja nam je i obveza pružiti vam uslugu primjerenu najboljoj poslovnoj praksi. Eventualne pritužbe možete izjaviti usmeno na zapisnik u sjedištu UNIQA osiguranja Planinska 13 A, 10 000 Zagreb ili podnjeti pisanim putem:
Pritužba je izjava nezadovoljstva upućena UNIQA osiguranju od strane zainteresirane osobe koja se može podnijeti u odnosu na pružanje usluge osiguranja, odnosno u odnosu na ispunjenje obveza iz ugovora o osiguranju.
Podnositelj pritužbe može biti ugovaratelj osiguranja, osiguranik ili korisnik iz ugovora o osiguranju, odnosno:
svaka fizička osoba koja ima prava i obveze po ugovoru o osiguranju te korisnici usluga distribucije osiguranja/reosiguranja;
pravne osobe koje imaju prava i obveze po ugovoru o osiguranju te korisnici usluga distribucije osiguranja/reosiguranja.
postupanja UNIQA osiguranja, odnosno osobe koja za UNIQA osiguranje obavlja poslove zastupanja u osiguranju;
odluke UNIQA osiguranja u vezi s ugovorom o osiguranju ili izvršenjem ugovora o osiguranju;
postupanja UNIQA osiguranja u vezi s rješavanjem zahtjeva iz ugovora o osiguranju.
Prigovor je izraz nezadovoljstva upućen UNIQA osiguranju od strane podnositelja prigovora/ oštećenika koji se odnosi na obradu i rješavanje odštetnih zahtjeva iz izvanugovorne odgovornosti za štetu.
Info broj: (+385 1) 6324 200
Radno vrijeme Pon – čet: 8-16:30h; Pet: 8-14:00h
Planinska 13 A HR - 10 000 Zagreb
Radno vrijeme Pon – čet: 8-16:30h; Pet: 8-14:00h
Procjena štete Pon – čet: 8-16:30h; Pet: 8-14:00h
Mi ćemo za vas izračunati cijenu police i dostaviti ponudu u najkraćem roku. Molimo vas ispunite polja u nastavku: