Obrasci - UNIQA osiguranje
Zatvori

Upišite svoje podatke kako biste otvorili korisnički račun

Osobni podaci
Sva polja su obvezna
Molimo upišite broj trenutno važeće police bez razmaka ili broj police koju ste ugovorili u zadnje tri godine
Kontakt podaci
/
Molimo unesite samo brojeve
PODACI ZA PRIJAVU

Ova web stranica prikuplja i koristi Internet Protocol (IP) adrese. Radi vaše sigurnosti dopušteno nam je zabilježiti vašu IP adresu preko koje se spajate na internet. Vaša adresa je 54.208.73.179.

Uvjeti korištenja  |  Informacije o obradi osobnih podataka
Zatvori
Nemate UNIQA korisnički račun? Registrirajte se
Zatvori

Upišite svoju e-mail adresu i dobiti ćete novu lozinku.

Zatvori

Upišite svoju novu lozinku.

 
Obrasci

Obrasci

Želite li prijaviti štetu, ovdje možete pronaći obrasce za prijavu.
 

Imate pitanja?

Info broj: (+385 1) 6324 200
Poziv s mobitela: *200
UNIQA Non-Stop 0-24h

Planinska 13 A HR - 10 000 Zagreb
Radno vrijeme pon-čet: 8:00 - 16:30 h
petak: 8:00 - 14:00 h
Procjena štete pon-čet:8:00 - 16:30 h
petak:8:00 - 14:00 h

info@uniqa.hrProdajni uredi
ŠTO NAKON PRIJAVE ŠTETE?
  1. BROJ ODŠTETNOG ZAHTJEVA
    Nakon izvršene prijave bit ćete obaviješteni o broju odštetnog zahtjeva pod kojim se šteta vodi u našim poslovnim podacima. Radi bržeg odgovora na vaša moguća dodatna pitanja, molimo vas da se u komunikaciji vezanoj za zahtjev, pozivate na broj predmeta. Kada se radi o štetama, preporučujemo obratiti se na e-mail adresu prijava.stete@uniqa.hr.
  2. PROCJENA ŠTETE
    Kada se radi materijalnoj šteti, procjena na vozilima obavlja se u našim procjenilištima za pokretna vozila, a za nepokretna ćemo vas kontaktirati radi dogovora o vremenu i mjestu procjene. Procjena ostalih imovinskih šteta radi se prema dogovoru.
    Kod tjelesnih povreda moguće je da ćete biti pozvani na liječnički pregled o čemu ćete biti pisano obaviješteni u roku najkasnije 20 dana od izvršene prijave štete. 
  3. DODATNA DOKUMENTACIJA
    Ukoliko su za rješenje vašeg odštetnog zahtjeva potrebne dodatne informacije ili dokumentacija, o tome ćete biti posebno obaviješteni, a istu možete poslati putem e-maila prijava.stete@uniqa.hr, poštom na adresu Planinska 11a Zagreb, ili dostavom u neko od naših prodajnih mjesta.
  4. ISPLATA ODŠTETE
    Prilikom prijave štete, svakako dostavite broj bankovnog računa (IBAN) na koji želite da se naknada isplati. Odluku o vašem zahtjevu uputiti ćemo vam u pisanom obliku na način koji ste u prijavi označili kao željeni (elektronički ili poštom).
  5. NAŠE OBVEZE ZA ŠTETE PRIJAVLJENE PO POLICI AUTOMOBILSKE ODGOVORNOSTI
    Sukladno zakonskim propisima UNIQA će najkasnije u roku od 60 dana od dana primitka ove prijave utvrditi osnovanost i visinu odštetnog zahtjeva te Vam dostaviti:
    1. obrazloženu ponudu za naknadu štete, ako su odgovornost za naknadu štete te visina štete nesporne, ili
    2. utemeljeni odgovor na sve točke iz odštetnog zahtjeva u slučaju ako su odgovornost za naknadu štete ili visina štete sporne.

    U navedenom roku isplatiti ćemo nesporni iznos naknade ako ne bude moguće obračunati ukupnu štetu. Uz odštetni zahtjev dužni ste priložiti svu dokumentaciju potrebnu za njegovo rješavanje, a kako bi ubrzali rješavanje istog. Ako odštetni zahtjev ne sadrži svu potrebnu dokumentaciju, a UNIQA d.d. istu nije u mogućnosti pribaviti, pozivamo Vas na dostavu tražene dokumentacije jer u protivnom nećemo biti u mogućnosti riješiti Vaš odštetni zahtjev. Vaše je pravo podnijeti prigovor na kojeg smo Vam dužni pisano odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimanja istog.

  6. Naše obveze za štete prijavljene po polici automobilske odgovornosti