Zatvori

Upišite svoje podatke kako biste otvorili korisnički račun

Osobni podaci
Sva polja su obvezna
Molimo upišite broj trenutno važeće police bez razmaka ili broj police koju ste ugovorili u zadnje tri godine
Kontakt podaci
/
Molimo unesite samo brojeve
PODACI ZA PRIJAVU

Ova web stranica prikuplja i koristi Internet Protocol (IP) adrese. Radi vaše sigurnosti dopušteno nam je zabilježiti vašu IP adresu preko koje se spajate na internet. Vaša adresa je 18.223.172.252.

Uvjeti korištenja  |  Informacije o obradi osobnih podataka
Zatvori
Nemate UNIQA korisnički račun? Registrirajte se
Zatvori

Upišite svoju e-mail adresu i dobiti ćete novu lozinku.

Zatvori

Upišite svoju novu lozinku.

 
Obrasci

Obrasci

Želite li prijaviti štetu, ovdje možete pronaći obrasce za prijavu.
 

Imate pitanja?

Info broj: (+385 1) 6324 200
Radno vrijeme Pon – čet: 8-16:30h; Pet: 8-14:00h

Planinska 13 A HR - 10 000 Zagreb
Radno vrijeme Pon – čet: 8-16:30h; Pet: 8-14:00h
Procjena štete Pon – čet: 8-16:30h; Pet: 8-14:00h

info@uniqa.hrProdajni uredi
ŠTO NAKON PRIJAVE ŠTETE?
  1. BROJ ODŠTETNOG ZAHTJEVA
    Nakon izvršene prijave bit ćete obaviješteni o broju odštetnog zahtjeva pod kojim se šteta vodi u našim poslovnim podacima. Radi bržeg odgovora na vaša moguća dodatna pitanja, molimo vas da se u komunikaciji vezanoj za zahtjev, pozivate na broj predmeta. Kada se radi o štetama, preporučujemo obratiti se na e-mail adresu prijava.stete@uniqa.hr.
  2. PROCJENA ŠTETE
    Kada se radi materijalnoj šteti, procjena na vozilima obavlja se u našim procjenilištima za pokretna vozila, a za nepokretna ćemo vas kontaktirati radi dogovora o vremenu i mjestu procjene. Procjena ostalih imovinskih šteta radi se prema dogovoru.
    Kod tjelesnih povreda moguće je da ćete biti pozvani na liječnički pregled o čemu ćete biti pisano obaviješteni u roku najkasnije 20 dana od izvršene prijave štete. 
  3. DODATNA DOKUMENTACIJA
    Ukoliko su za rješenje vašeg odštetnog zahtjeva potrebne dodatne informacije ili dokumentacija, o tome ćete biti posebno obaviješteni, a istu možete poslati putem e-maila prijava.stete@uniqa.hr, poštom na adresu Planinska 11a Zagreb, ili dostavom u neko od naših prodajnih mjesta.
  4. ISPLATA ODŠTETE
    Prilikom prijave štete, svakako dostavite broj bankovnog računa (IBAN) na koji želite da se naknada isplati. Odluku o vašem zahtjevu uputiti ćemo vam u pisanom obliku na način koji ste u prijavi označili kao željeni (elektronički ili poštom).
  5. NAŠE OBVEZE ZA ŠTETE PRIJAVLJENE PO POLICI AUTOMOBILSKE ODGOVORNOSTI
    Sukladno zakonskim propisima UNIQA će najkasnije u roku od 60 dana od dana primitka ove prijave utvrditi osnovanost i visinu odštetnog zahtjeva te Vam dostaviti:
    1. obrazloženu ponudu za naknadu štete, ako su odgovornost za naknadu štete te visina štete nesporne, ili
    2. utemeljeni odgovor na sve točke iz odštetnog zahtjeva u slučaju ako su odgovornost za naknadu štete ili visina štete sporne.

    U navedenom roku isplatiti ćemo nesporni iznos naknade ako ne bude moguće obračunati ukupnu štetu. Uz odštetni zahtjev dužni ste priložiti svu dokumentaciju potrebnu za njegovo rješavanje, a kako bi ubrzali rješavanje istog. Ako odštetni zahtjev ne sadrži svu potrebnu dokumentaciju, a UNIQA d.d. istu nije u mogućnosti pribaviti, pozivamo Vas na dostavu tražene dokumentacije jer u protivnom nećemo biti u mogućnosti riješiti Vaš odštetni zahtjev. Vaše je pravo podnijeti prigovor na kojeg smo Vam dužni pisano odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimanja istog.