Nova reklamna kampanja UNIQA osiguranja
12. svibnja 2020.
"U osiguranom domu se ipak bolje spava“ slogan je nove reklamne kampanje UNIQA osiguranja o osiguranju nekretnina koja počinje danas. Kroz umirujuću poruku o osiguranju doma UNIQA želi osvijestiti važnost osiguranja nekretnina, pogotovo u vrijeme kad smo uz izvanrednu zdravstvenu situaciju pogođeni i potresom u Zagrebu.
Iako u Hrvatskoj više od 85 posto ljudi posjeduje vlastitu nekretninu, tek ih je četvrtina osigurala svoj dom, a mali broj osiguranih nekretnina ukazuje na potrebu da se građanima na što jednostavniji način približe prednosti osiguranja u odnosu na život u stalnom strahu od neke prirodne nepogode, provale ili drugih potencijalnih rizika. Kroz ovu kampanju UNIQA će nastojati građanima pružiti sve potrebne odgovore na pitanja o osiguranju nekretnina na razumljiv i transparentan način kako bi svatko tko je odlučio zaštititi svoj dom u potpunosti razumio od kojih ga rizika treba osigurati, ovisno o svojim potrebama i mogućnostima.
S dodatnih deset posto popusta na online osiguranje nekretnina UNIQA je omogućila svima da i u situaciji smanjenog socijalnog kontakta povoljno zaštite ono do čega im je najviše stalo kako u slučaju štete ne bi morali sami nadoknaditi gubitak. Klijenti mogu ugovoriti osiguranje i u prodajnim uredima, kao i telefonskim kontaktom s UNIQA prodajnim savjetnikom.