Zatvori

Upišite svoje podatke kako biste otvorili korisnički račun

Osobni podaci
Sva polja su obvezna
Molimo upišite broj trenutno važeće police bez razmaka ili broj police koju ste ugovorili u zadnje tri godine
Kontakt podaci
/
Molimo unesite samo brojeve
PODACI ZA PRIJAVU

Ova web stranica prikuplja i koristi Internet Protocol (IP) adrese. Radi vaše sigurnosti dopušteno nam je zabilježiti vašu IP adresu preko koje se spajate na internet. Vaša adresa je 18.224.63.87.

Uvjeti korištenja  |  Informacije o obradi osobnih podataka
Zatvori
Nemate UNIQA korisnički račun? Registrirajte se
Zatvori

Upišite svoju e-mail adresu i dobiti ćete novu lozinku.

Zatvori

Upišite svoju novu lozinku.

 
 Započela prva UNIQA SEE regionalna kampanja osiguranja doma: Bolje odluke uvijek zvuče pametno
  • Naslovna
  • »
  • O nama
  • »
  • Vijesti
  • »
  • Započela prva UNIQA SEE regionalna kampanja osiguranja doma: Bolje odluke uvijek zvuče pametno

Vijesti

Započela prva UNIQA SEE regionalna kampanja osiguranja doma: Bolje odluke uvijek zvuče pametno


Zagreb, 2. studenoga 2022.

„Bolje odluke uvijek zvuče pametno“ slogan je nove digitalne marketinške kampanje osiguranja doma koja je istovremeno započela u svim zemljama UNIQA SEE regije: Srbiji, Hrvatskoj, BiH, Crnoj Gori i Bugarskoj. Cilj kampanje je podizanje svijesti o važnosti osiguranja doma koje na ovim prostorima još uvijek nije dovoljno prepoznato i nerijetko se na njega gleda kao na nepotreban trošak, premda to sve učestalije vremenske nepogode i potresi s razornim posljedicama, poput onih u Hrvatskoj 2020. godine, demantiraju.

U skladu s krovnim UNIQA sloganom „Živimo bolje zajedno“ u ovoj kampanji UNIQA savjetuje i ohrabruje ljude da donose bolje odluke, uspoređujući osiguranje doma sa stvarima iz svakodnevnog života za koje smo bez puno razmišljanja spremni izdvojiti novac premda nam nisu neophodne i stoje više od mjesečne police osiguranja doma. Kad vidimo predmet koji želimo na sniženju, većina nas pomišlja kako je to prilika koju ne smijemo propustiti i spremni smo odmah posegnuti za kreditnom karticom. Kad je, s druge strane, u pitanju naša najvrjednija imovina, podaci govore drugačije. Primjerice, mjesečna premija osiguranja doma u Hrvatskoj po stanovniku iznosi 59 eura što je tri puta manje od prosjeka u Europskoj uniji gdje je prosječna premija 178 eura, a slično je i u Srbiji, BiH, Crnoj Gori i Bugarskoj.

Usporedbom cijena tenisica, lampe ili pametnog sata s mjesečnom premijom osiguranja doma  kampanja nas motivira da se zapitamo zašto tako olako posežemo za novčanikom kad su opipljive stvari u pitanju, a kad trebamo zaštititi svoj dom od različitih rizika prepuštamo sreći da presudi? Kampanja poručuje da „bolje odluke uvijek zvuče pametno“, a odluka o osiguranju doma za već od 36,5 kuna mjesečno, koliko, primjerice, stoji mjesečna premija osiguranja za stan od 50 četvornih metara* nije luksuz, već jedna od najvažnijih životnih investicija.

Kreativni koncept kampanje potpisuje zagrebačka full service ZOO agencija.

* Izračun premije za stan od 50 m2 u paketu Komfort uz ugovoreno osiguranje kućanstva i građevinskog dijela u trajanju 6 godina i više.