Zatvori

Upišite svoje podatke kako biste otvorili korisnički račun

Osobni podaci
Sva polja su obvezna
Molimo upišite broj trenutno važeće police bez razmaka ili broj police koju ste ugovorili u zadnje tri godine
Kontakt podaci
/
Molimo unesite samo brojeve
PODACI ZA PRIJAVU

Ova web stranica prikuplja i koristi Internet Protocol (IP) adrese. Radi vaše sigurnosti dopušteno nam je zabilježiti vašu IP adresu preko koje se spajate na internet. Vaša adresa je 3.17.75.227.

Uvjeti korištenja  |  Informacije o obradi osobnih podataka
Zatvori
Nemate UNIQA korisnički račun? Registrirajte se
Zatvori

Upišite svoju e-mail adresu i dobiti ćete novu lozinku.

Zatvori

Upišite svoju novu lozinku.

 
Prijava štete

Prijava štete

Prijava štete online

Online prijava štete

Doživjeli ste sudar ili vam je pukla cijev u domu? Uštedite svoje vrijeme i umjesto odlaska u poslovnicu, prijavite štetu online iz udobnosti vlastitog doma ili ureda.

Prijavi štetu online

Iz udobnosti vlastitog doma ili ureda brzo i jednostavno prijavite štetu:

  •  kasko osiguranje
  •  osiguranje doma
  •  putno osiguranje
  •  osiguranje od nezgode
  •  osiguranje brodica
  •  osiguranje imovine - stambeni upravitelji
  •  osiguranje mobitela i ostalih elektroničkih uređaja
  •  zdravstveno osiguranje
Prijavite štetu

Potrebno je pripremiti:

  •  podatke o štetnom događaju (datum, mjesto, uzrok)
  •  broj police osiguranja
  •  kontakt podatke
  •  broj računa za isplatu naknade

Nazovite nas na broj telefona 01/6324 200 i prijavite štetu. Na raspolaganju smo vam od ponedjeljka - petka od 8 do 18h, subota 8-13h

Nazovite nas

Prijavu je moguće realizirati:

  •  online - kliknite ovdje
  •  dolaskom u UNIQA osiguranje na adresi Planinska 13A, 10 000 Zagreb
  •  poštom na adresu: UNIQA osiguranje d.d, Planinska 13A, 10000 Zagreb
  •  putem e-maila - prijava.stete@uniqa.hr

Isplatu osigurane svote ili otkupne vrijednosti kod životnih osiguranja moguće je zatražiti isključivo pismeno putem našeg obrasca.

Preuzmite obrasce

Imate pitanja?

Info broj: (+385 1) 6324 200
Radno vrijeme Pon – čet: 8-16:30h; Pet: 8-14:00h

Planinska 13 A HR - 10 000 Zagreb
Radno vrijeme Pon – čet: 8-16:30h; Pet: 8-14:00h
Procjena štete Pon – čet: 8-16:30h; Pet: 8-14:00h

info@uniqa.hrProdajni uredi
ŠTO NAKON PRIJAVE ŠTETE?
  1. BROJ ODŠTETNOG ZAHTJEVA
    Nakon što prijavite štetu, obavijestit ćemo vas o broju odštetnog zahtjeva pod kojim se šteta vodi u našim poslovnim podacima. Radi bržeg odgovora na vaša moguća dodatna pitanja, molimo vas da se u komunikaciji vezanoj za zahtjev pozivate na broj predmeta. Kad se radi o štetama, preporučujemo obratiti se na e-mail prijava.stete@uniqa.hr.
  2. PROCJENA ŠTETE
    Kada se radi o materijalnoj šteti, procjena na vozilima obavlja se u našim procjenilištima za pokretna vozila, a za nepokretna ćemo vas kontaktirati radi dogovora o vremenu i mjestu procjene. Procjena ostalih imovinskih šteta radi se prema dogovoru.
    Kod tjelesnih povreda moguće je da ćete biti pozvani na liječnički pregled o čemu ćete biti obaviješteni pisanim putem najkasnije 20 dana od prijave štete. 
  3. DODATNA DOKUMENTACIJA
    Ako su za rješenje vašeg odštetnog zahtjeva potrebne dodatne informacije ili dokumentacija, o tome ćemo vas obavijestiti, a dokumentaciju nam možete poslati na e-mail prijava.stete@uniqa.hr, poštom na adresu Planinska 13a Zagreb ili dostaviti na neko od naših prodajnih mjesta.
  4. ISPLATA ODŠTETE
    Prilikom prijave štete, svakako navedite broj bankovnog računa (IBAN) na koji želite da vam se isplati naknada. Odluku o vašem zahtjevu uputit ćemo vam pisanim putem, poštom ili e-mailom, ovisno o tome što ste odabrali u prijavi.
  5. NAŠE OBVEZE ZA ŠTETE PRIJAVLJENE PO POLICI AUTOMOBILSKE ODGOVORNOSTI
    Sukladno zakonskim propisima UNIQA će najkasnije u roku od 60 dana od dana primitka ove prijave utvrditi osnovanost i visinu odštetnog zahtjeva te Vam dostaviti:
    1. obrazloženu ponudu za naknadu štete, ako su odgovornost za naknadu štete te visina štete nesporne, ili
    2. utemeljeni odgovor na sve točke iz odštetnog zahtjeva u slučaju ako su odgovornost za naknadu štete ili visina štete sporne.

    U navedenom roku isplatiti ćemo nesporni iznos naknade ako ne bude moguće obračunati ukupnu štetu. Uz odštetni zahtjev dužni ste priložiti svu dokumentaciju potrebnu za njegovo rješavanje, a kako bi ubrzali rješavanje istog. Ako odštetni zahtjev ne sadrži svu potrebnu dokumentaciju, a UNIQA d.d. istu nije u mogućnosti pribaviti, pozivamo Vas na dostavu tražene dokumentacije jer u protivnom nećemo biti u mogućnosti riješiti Vaš odštetni zahtjev. Vaše je pravo podnijeti prigovor na kojeg smo Vam dužni pisano odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimanja istog.
  6. VAŠE JE PRAVO SAMOSTALNO ODABRATI SERVISNU RADIONICU U KOJOJ ĆETE POPRAVITI SVOJE VOZILO.
    Kod odabira servisnih radionica s kojim UNIQA surađuje, vodimo se kriterijima: kvalitetnog prijema stranaka, popravka vozila po metodologiji proizvođača, postupanja pažnjom dobrog stručnjaka te obavljanja popravka u najkraćem mogućem roku.