Zatvori

Upišite svoje podatke kako biste otvorili korisnički račun

Osobni podaci
Sva polja su obvezna
Molimo upišite broj trenutno važeće police bez razmaka ili broj police koju ste ugovorili u zadnje tri godine
Kontakt podaci
/
Molimo unesite samo brojeve
PODACI ZA PRIJAVU

Ova web stranica prikuplja i koristi Internet Protocol (IP) adrese. Radi vaše sigurnosti dopušteno nam je zabilježiti vašu IP adresu preko koje se spajate na internet. Vaša adresa je 3.236.237.61.

Uvjeti korištenja  |  Informacije o obradi osobnih podataka
Zatvori
Nemate UNIQA korisnički račun? Registrirajte se
Zatvori

Upišite svoju e-mail adresu i dobiti ćete novu lozinku.

Zatvori

Upišite svoju novu lozinku.

 
Zašto je vježbanje jedna od najvažnijih stvari koje možete učiniti za svoje zdravlje

Zašto je vježbanje jedna od najvažnijih stvari koje možete učiniti za svoje zdravlje


Uredski posao i sjedilački način života mogu ozbiljno ugroziti zdravlje. Zdravstveni problemi koje takav način života može uzrokovati, poput bolova u leđima i viška kilograma, mogu se prevenirati kretanjem i vježbanjem. Bilo kakva fizička aktivnost bolja je od nikakve, pa ako se trenutno vaše kretanje svodi na šetnju od parkirališta do radnog mjesta, vjerojatno ste i sami (bolno) svjesni da vam treba promjena.

Stručnjaci ističu kako sjedilački način života povećava rizik od bolesti srca i krvožilnog sustava, dijabetesa, karcinoma.

vježbanje u prirodi


Vježbanje prevenira brojne bolesti

Zašto je tjelesna aktivnost toliko važna za zdravlje? Uzmimo na primjer pretilost, koja nije samo glavni čimbenik rizika za sekundarne bolesti poput visokog krvnog tlaka ili dijabetesa, već i jako opterećuje zglobove. Kad krene bol, često ćete čuti savjet da se trebate odmoriti. No, najgora stvar koju možete učiniti svom tijelu jest da ga prestanete pokretati.

Umjesto da „odmarate“ na kauču i pred ekranima, promijenite navike i učinite nešto dobro za svoje zdravlje i raspoloženje. Redovita tjelovježba može regulirati krvni tlak, sniziti razinu šećera u krvi kod dijabetesa tipa 2, spriječiti stvrdnjavanje arterija i vensku insuficijenciju.

Kod ljudi koji redovito vježbaju manja je učestalost razvoja zloćudnih bolesti, prije svega raka debeloga crijeva i dojke. Vježbanje prevenira i razvoj osteoporoze, a time i prijeloma kostiju u starijoj dobi, posebno žena. Takav je način života posebno značajan u borbi protiv depresije, a kod starijih ljudi produžava trajanje neovisnosti o tuđoj pomoći.

planinarenje


Pronađite aktivnost u kojoj ćete uživati

To ne znači da se odjednom trebate početi intenzivno baviti nekim sportom. Iako je svaki pokret dobar za tijelo, mnogi sportovi kriju opasnosti od ozljeda i ako ih dobro ne poznajete, možete si nanijeti veću štetu nego korist. Ako imate zdravstvene teškoće poput problema s kralježnicom posavjetujte se s liječnikom koji oblik fizičke aktivnosti bi bio najprimjereniji za vas.

Fizička aktivnost treba biti primjerena dobi, kondiciji, zdravstvenom stanju i mogućim tjelesnim ograničenjima. Pronađite aktivnost koja će vas ispunjavati i u kojoj ćete uživati.


Iskoristite pauze na poslu

Radite li u uredu, pauzu na poslu iskoristite za šetnju umjesto da tih pola sata provedete sjedeći u kafiću na kavi. Svakih nekoliko sati ustanite i prošećite, istegnite se, a kad vam to uvjeti dozvoljavaju, vožnju automobilom zamijenite biciklom. Pauze možete iskoristiti i za jednostavne vježbe koje možete raditi na radnom mjestu.

vježbanje kod kuće


Isprobajte dnevni drevni ritual pet tibetanaca

Možda ste čuli za 5 tibetanaca, vježbi koje učinkovito jačaju i rastežu sve glavne mišiće u tijelu te pomažu održavanju ravnoteže. Sastoje se od niza pokreta koji se ponavljaju 21 put. Kad se prakticiraju svakodnevno, pomažu poboljšanju mentalnog pamćenja, uravnotežuju hormone, poboljšavaju opće zdravlje i održavaju emocionalnu stabilnost.

Vježbe su jednostavne, možete ih naći na internetu i za njih vam ne treba puno vremena ni prostora. Možete ih prakticirati kod kuće, postepeno povećavajući broj ponavljanja svake vježbe dok ne dođete do 21 ponavljanja. 


Za motivaciju iskoristite neku aplikaciju

Ako vam nedostaje motivacije za hodanje ili vježbanje, probajte se natjecati sami sa sobom. S interneta možete na  svoj mobitel skinuti bilo koju besplatnu aplikaciju za brojanje koraka (npr. Pedometer, Brojač koraka, Walkmate, Ready, Step, Go ... ). Svako jutro je pokrenite, a na kraju dana zaustavite i zapišite koliko ste kilometara (ili metara)  taj dan propješačili. Izazovite sami sebe: postavite cilj i ne odustajte! Ili jednostavno uživajte u sve više i više prijeđenih kilometara svaki mjesec.


Jačajte tijelo, ali i um

Redovitim tjelesnim vježbanjem jačate svoje tijelo, ali i um. Ako želite promijeniti život, vježbanje je idealan početak. Zdrava navika koja će vam poboljšati zdravlje, od koje ćete se osjećati bolje i imati više energije za sve vaše dnevne zadatke.

Imate pitanja?

Info broj: (+385 1) 6324 200
Radno vrijeme Pon – čet: 8-16:30h; Pet: 8-14:00h

Planinska 13 A HR - 10 000 Zagreb
Radno vrijeme Pon – čet: 8-16:30h; Pet: 8-14:00h
Procjena štete Pon – čet: 8-16:30h; Pet: 8-14:00h

info@uniqa.hrProdajni uredi

Želite ponudu?

Mi ćemo za vas izračunati cijenu police i dostaviti ponudu u najkraćem roku. Molimo vas ispunite polja u nastavku:

* Ispunjavanjem podataka, dajete dozvolu za kontaktiranje UNIQA osiguranju d.d. Više!

Vaši podaci (ime, prezime, adresa elektroničke pošte) biti će obrađeni isključivo u svrhu ostvarivanja kontakta na Vaš zahtjev za izradom ponude osiguranja. Molimo prije nastavka pročitajte naše Informacije o obradi podataka http://gdpr.uniqa.hr

Kontaktirajte me!

Povezani članci

Mala škola ljubavi: kako biti sretan u paru, kad smo toliko različiti?

Kako biti i ostati sretan u vezi unatoč različitostima, navikama i karakternim osobinama? Mala škola ljubavi za sretno Valentinovo!

Opširnije
11 mitova o karcinomu dojke

Sve što trebate znati o raku dojke, prevenciji i nošenju s ovom bolešću koja je izlječiva u 98 posto slučajeva ako se otkrije na vrijeme!

Opširnije
Život nakon pandemije

Donosimo vam nekoliko savjeta o tome kako vratiti svoj život u uobičajenu pretpandemijsku svakodnevicu.

Opširnije
7 savjeta koji mogu poboljšati kvalitetu vašeg sna

Budite li se jutrima umorni, bolnog tijela i neraspoloženi? Ne brinite, uz malo truda moguće je poboljšati kvalitetu i trajanje sna na jednostavan i prirodan način.

Opširnije
Kroz igru i zabavu učite djecu o sigurnom ponašanju u prometu

Donosimo vam 10 savjeta kako svoju djecu naučiti da postanu sigurni sudionici u prometu. 

Opširnije
UZV dojki - imate li razlog za brigu?

Savjeti dr. med. Drage Ljubić, Zdravstveni centar Novamed


Opširnije
Moje dijete ima temperaturu - što učiniti?

Savjeti dr. med. Ive Palčić, Poliklinika za dječje bolesti Helena

Opširnije
Najpopularnije aplikacije za praćenje zdravlja

Tražite najbolje aplikacije za očuvanje svog zdravlja? Bilo da se brinete o svom tijelu ili o svom umu, ove stvari jednostavno morate isprobati!

Opširnije
Što zapravo znači brinuti o sebi?

Popis nekoliko univerzalnih stvari koje već sutra možete početi prakticirati ako se želite uistinu početi brinuti o sebi.

Opširnije
Zdravlje nakon četrdesete: preporučeni preventivni pregledi

Donosimo preporuke na što biste trebali pripaziti nakon što uđete u peto desetljeće, iako možda nemate nikakvih zdravstvenih tegoba.

Opširnije
9 loših navika koje štete ženskom zdravlju

Neke svakodnevne navike kojih možda nismo ni svjesne s vremenom nam mogu prouzročiti zdravstvene teškoće 

Opširnije
Vodič kroz dodatno zdravstveno osiguranje

Najvažnija pitanja i odgovori o dodatnom zdravstvenom osiguranju: tko ga može ugovoriti i kako, te koliko košta polica

Opširnije
Vodič kroz dopunsko zdravstveno osiguranje

Najvažnija pitanja i odgovori o dopunskom zdravstvenom osiguranje: čemu služi, tko ga može ugovoriti i koje pogodnosti pruža

Opširnije
Kvalitetna prehrana najbolja je prevencija

Ono što jedemo određuje našu budućnost i kvalitetu života.

Opširnije
Zarazite se samo humorom i smijehom

Držite distancu, ali približite se osmijehom!

Opširnije
Nakon fizičkog zdravlja treba sačuvati i zdrav razum

Složili smo listu stvari koje nam mogu pomoći sačuvati mentalno zdravlje.

Opširnije
Razlike između dopunskog i dodatnog zdravstvenog osiguranja

Što je dopunsko, a što dodatno zdravstveno osiguranje, čemu služe i tko ih treba?

Opširnije
Kako pobijediti proljetni umor

Premda je proljeće godišnje doba kojem se svi veselimo jer se priroda budi i počinje novi životni ciklus, mnoge muči proljetni umor. Je li to mit ili našem organizmu doista treba neko vrijeme da se privikne na nove vremenske uvjete? 

Opširnije
Dobri razlozi za dodatno zdravstveno osiguranje za dijete – već od rođenja

S dodatnim zdravstvenim osiguranjem birate ustanovu i termin pregleda u renomiranoj zdravstvenoj ustanovi. Bez uputnica i lista čekanja.

Opširnije
Sedam najčešćih zabluda o zdravstvenom osiguranju

Boli glava od svih tih naziva i vrsta zdravstvenih osiguranja?

Opširnije
Sistematski pregled kao vaša prva dobra odluka

Sistematski pregledi sadrže kombinacije pregleda i pretraga

Opširnije
Zdravo dijete će biti zdrav i sretan čovjek

Temelji zdravih životnih navika stvaraju se još u dječjoj dobi.

Opširnije