Zatvori

Upišite svoje podatke kako biste otvorili korisnički račun

Osobni podaci
Sva polja su obvezna
Molimo upišite broj trenutno važeće police bez razmaka ili broj police koju ste ugovorili u zadnje tri godine
Kontakt podaci
/
Molimo unesite samo brojeve
PODACI ZA PRIJAVU

Ova web stranica prikuplja i koristi Internet Protocol (IP) adrese. Radi vaše sigurnosti dopušteno nam je zabilježiti vašu IP adresu preko koje se spajate na internet. Vaša adresa je 35.170.81.33.

Uvjeti korištenja  |  Informacije o obradi osobnih podataka
Zatvori
Nemate UNIQA korisnički račun? Registrirajte se
Zatvori

Upišite svoju e-mail adresu i dobiti ćete novu lozinku.

Zatvori

Upišite svoju novu lozinku.

 
Kako možemo biti sigurni da su proizvodi i usluge koje kupujemo doista „zeleni“ i održivi?

Kako možemo biti sigurni da su proizvodi i usluge koje kupujemo doista „zeleni“ i održivi?


Krajnje je vrijeme da preispitamo naše potrošačke navike i razmislimo o posljedicama koje svaka naša odluka o kupnji ostavlja na okoliš i planet na kojem živimo. Svakodnevnim, malim ali važnim odlukama možemo pozitivno utjecati na svijet, kao što su odluke o proizvodima i uslugama koje kupujemo.

održivi proizvodi

Izbor nije lagan jer se mnogi proizvođači, želeći svoj proizvod učiniti privlačnim kupcima koji sve više traže „zelene“ proizvode, služe uopćenim tvrdnjama koji se na njima ističu, poput  zeleno, prirodno, organsko, održivo, zelenoj boji ili drugim slikovnim prikazima koji asociraju na dobrobit za okoliš, premda najčešće za njih nemaju gotovo nikakvo stvarno uporište. Riječ je o tzv. greenwashingu – zelenom marketingu bez pokrića, prilično raširenoj, štetnoj i moralno neprihvatljivoj praksi.


Evo kako ih prepoznati:


Potvrde i certifikati: mora biti vidljivo od koga su izdani.

Razgradivost: proizvodi su razgradivi isključivo ako se cjelokupni proces završi tijekom jedne godine.

Biorazgradivost. Proizvod je biorazgradiv ako je postupak približnog trajanja kao i ostali proizvodi s kojima se razgrađuje, bez oslobađanja toksina.

Reciklaža. Tvrdnja o reciklaži je prihvatljiva samo ako se proizvod može reciklirati u velikoj mjeri (npr.60%) na području gdje se proizvod prodaje. Ako nije 100 % recikliv, treba jasno biti istaknut konkretan postotak.

Obnovljiva energija. Osim ako proizvod nije u cijelosti napravljen korištenjem obnovljivih izvora energije, treba biti naveden postotak.

Emisija ugljičnog dioksida. Ovakve tvrdnje moraju biti potkrepljene službenim ili znanstvenim podacima.

Obnovljivi materijali. Pri korištenju ovog pojma treba biti jasno navedeno je proizvod sačinjen od recikliranog sadržaja i/ili je biorazgradiv.

Tvrdnje vezane za ozon. Ovakve tvrdnje nisu pouzdane jer se ne mogu se dokazati.

Redukcijske tvrdnje: Tvrdnje vezane za smanjenje otpada ili štetnih tvari moraju biti  potkrepljene s konkretnim činjenicama.

Ponovno punjenje („refill“). Ako se tvrdi da je proizvod „ponovo punjiv“ postupak treba biti  jasno definiran  – potrošeno punjenje će se zamijeniti novim, ili nadopuniti sustavom za punjenje.

Slobodno od (“free-of”). Tvrdnje tipa „slobodno od“ nisu vjerodostojne ako su ostale sastavnice proizvoda štetne za okoliš. Toj frazi ne trebate vjerovati ni ako se na proizvodu  navode elementi koji nisu ničim povezani s konkretnim proizvodom.

Neotrovno. Ova tvrdnja implicira da je proizvod neotrovan jednako za ljude i za okoliš, a vjerodostojna je samo ako za nju postoji pouzdana znanstvena potvrda.

Više informacija pronađite na www.odgovorno.hr

održivost

Zeleni proizvodi i usluge trebali bi pomoći očuvati energiju, ne bi smjeli sadržavati toksične spojeve, trebaju biti napravljeni od recikliranih i ponovno uporabljivih materijala, biti trajni i lako popravljivi, svesti utjecaj na okoliš na minimum tijekom cijelog vijeka trajanja proizvoda.

Zato Europska Komisija osporava obmanjujuće tvrdnje o prihvatljivosti proizvoda za okoliš i objavila je kriterij sukladnosti s tvrdnjama o ekološkoj prihvatljivosti.


EU Ecolabel - službena oznaka Europske unije

EU Ecolabel službena je eko-oznaka Europske unije (EU) namijenjena označavanju proizvoda i usluga s manje nepovoljnim utjecajem na okoliš tijekom životnog ciklusa u odnosu na slične ili iste proizvode i usluge iz iste skupine proizvoda.

Eko-oznaka EU Ecolabel temelji se na znanstvenim informacijama o utjecaju proizvoda na okoliš tijekom njegova cjelokupnog životnog vijeka, od vađenja sirovina, proizvodnje i distribucije do faze uporabe i konačnog odlaganja. Više informacija o EU Ecolabel možete pronaći na facebook profilu EU Ecolabel Hrvatska.

Na europskom tržištu postoji više od 78.000 proizvoda i usluga koje nose znak EU Ecolabel. Popis možete pronaći na poveznici.  Za ovu oznaku u Hrvatskoj kao i za nacionalni znak zaštite okoliša „Prijatelj okoliša“ nadležno je Ministarstvo održivog razvoja. Popis proizvoda i usluga kojima je Ministarstvo u Hrvatskoj dodijelilo tu oznaku možete pronaći na poveznici.

Od početka poslovanja u Hrvatskoj UNIQA promišlja o svom djelovanju i utjecaju na okoliš, zajednicu, zaposlenike, klijente i partnere. Više o tome pročitajte ovdje.
 

Imate pitanja?

Info broj: (+385 1) 6324 200
Radno vrijeme Pon – čet: 8-16:30h; Pet: 8-14:00h

Planinska 13 A HR - 10 000 Zagreb
Radno vrijeme Pon – čet: 8-16:30h; Pet: 8-14:00h
Procjena štete Pon – čet: 8-16:30h; Pet: 8-14:00h

info@uniqa.hrProdajni uredi

Želite ponudu?

Mi ćemo za vas izračunati cijenu police i dostaviti ponudu u najkraćem roku. Molimo vas ispunite polja u nastavku:

* Ispunjavanjem podataka, dajete dozvolu za kontaktiranje UNIQA osiguranju d.d. Više!

Vaši podaci (ime, prezime, adresa elektroničke pošte) biti će obrađeni isključivo u svrhu ostvarivanja kontakta na Vaš zahtjev za izradom ponude osiguranja. Molimo prije nastavka pročitajte naše Informacije o obradi podataka http://gdpr.uniqa.hr

Kontaktirajte me!

Povezani članci

Pripremite dom za godišnji odmor

Osigurajte svoj dom prije odlaska na ljetovanje ili putovanje i bezbrižno uživajte na zasluženom godišnjem odmoru!

Opširnije
Kako isplanirati savršen godišnji odmor

Planiranje je pola puta do savršenog godišnjeg odmora!

Opširnije
Kako putovati sigurno s kućnim ljubimcem

Nekoliko korisnih savjeta za sigurno putovanje automobilom s vašim najdražim dlakavim prijateljima

Opširnije
Neka planiranje troškova bude vaša najbolja novogodišnja odluka!

Planiranjem troškova ostvarite svoje ciljeve i financijsku neovisnost.

Opširnije
Osiguraj posao koji voliš

Osiguranje imovine obrtnika i poduzetnika 

Opširnije
Kako uštedjeti bez prevelikog odricanja

Značajne uštede u kućanstvu možemo postići malim koracima: od planiranja kupnje do DIY projekata

Opširnije
Kontrolirate li svoj novac ili on kontrolira vas?

Važni koraci u postupanju s novcem koji će vam olakšati financijske brige na duge staze


 

Opširnije
Kako održavati mentalnu kondiciju

Uz fizičku, važno je održavati i mentalnu kondiciju.

Opširnije
Kako ostvariti važne odluke i postići dugoročne ciljeve

Kako novogodišnje odluke pretvoriti u ostvarive ciljeve?

Opširnije
Pretvorite FOMO u JOMO

5 savjeta kako smanjiti vrijeme koje gubimo na društvenim mrežama

Opširnije
Što kad vam je svega previše?

Većinu rutinskih kućanskih poslova i "nevidljivih" zadataka obavljaju žene. Donosimo nekoliko savjeta kako si olakšati život i skinuti dio tereta sa svojih leđa.

Opširnije
Biciklirajte - ali sigurno! Provjerite poznajete li pravila vožnje i prometne propise o bicikliranju

Kako stojite s poznavanjem biciklističkih propisa? Provjerite svoje znanje i vozite sigurno!

Opširnije
50 načina za predah

Ako vam nedostaje inspiracije, imamo 50 ideja za kratki predah na poslu, kod kuće ili bilo gdje da se nalazite.

Opširnije
Mitovi o osiguranju

Najčešći mitovi i zablude o osiguranju.Donosimo činjenice koje će vam pomoći donijeti informiranu i odgovornu odluku.

Opširnije
Hrana koja podiže raspoloženje

Zimski blues ublažite hranom koja sadrži protein triptofan koji pomaže našem tijelu da proizvede serotonin, hormon sreće.

Opširnije
5 jezika ljubavi

Dok neki ljubav iskazuju fizičkim dodirom, drugima je nepodijeljena pažnja partnera najveći dokaz ljubavi. Naučite „strane“ jezike ljubavi kako biste se međusobno bolje razumjeli i voljeli na svim jezicima.

Opširnije
Sedam pravila za sretne blagdane

Bilo da spadate u obožavatelje Božića ili ste istinski Grinch, dobro je prisjetiti se i živjeti vrijednosti zbog kojih Božić i jest najčarobniji blagdan.

Opširnije
Savjeti za putovanja u vrijeme pandemije

Kako putovati u vrijeme pandemije COVID-19? Putno osiguranje može vas zaštititi od neželjenih troškova!

Opširnije
Što djeca trebaju znati o novcu, štednji i financijama općenito?

Koje osnovne i korisne ideje o financijama možete podijeliti s djecom ovisno o njihovoj dobi

Opširnije
Najbolja mjesta za izlet u kontinentalnoj Hrvatskoj

Ako ne idete na more, iskoristite vikend ili slobodan dan za posjet nekoj od predivnih izlet destinacija u kontinentalnoj Hrvatskoj

Opširnije
Pametnim trošenjem do više zadovoljstva u životu

Promjene navika trošenja mogu nas učiniti sretnijima i zadovoljnijima.

Opširnije
10 stvari koje možete učiniti za naš planet

Jednostavne stvari koje možete primijeniti odmah, želite li pomoći očuvanju prirode odnosno smanjiti svoj ekološki otisak.

Opširnije
Nezgode u kućanstvu i kako ih izbjeći

Ozljede zadobivene kod kuće češće su od ozljeda na radu!

Opširnije
Kako pripremiti dijete za školu

Donosimo savjete kako pripremiti klince za školu i cijeloj obitelji olakšati prve tjedne školske godine u kojem razbibrigu zamjenjuju obaveze.

Opširnije
Zašto je djecu bolje odvesti u prirodu nego u šoping centar

Igra u prirodi je zdrava, djeca razvijaju empatiju prema drugim živim bićima, a planiranje izleta povezuje i usrećuje cijelu obitelj

Opširnije
Bicikliranje – zdrav i društveno poželjan način prometovanja

Kriza sa širenjem bolesti COVID-19 pridonijela je popularizaciji održivih načina prometa 

Opširnije
Jesu li uredi otvorenog tipa stvar prošlosti?

Hoće li zdravstvena kriza zauvijek promijeniti način na koji poimamo poslovni prostor?

Opširnije
Kako uskladiti rad od kuće i privatni život

Ravnoteža između poslovnog i privatnog života, tzv. „work-life balance“ je u uvjetima pandemije koronavirusa i rada od kuće poprimila sasvim novo značenje. 

Opširnije
Kako zadržati pozitivan stav za vrijeme krize

Život nam se svima okrenuo naglavačke. Evo na što se trebamo fokusirati da bismo zadržali pozitivan stav.

Opširnije
Treba li vam digitalna detoksikacija?

Možete li zamisliti dan, tjedan ili čak mjesec dana bez mobitela i interneta? 

Opširnije
Kako vježbati kreativnost

Kreativnost je vještina na kojoj se može raditi i svi tu sposobnost možemo razvijati! 

Opširnije
Zašto smo pokrenuli Radost života ili priče koje čine razliku

Upoznajte Stellu, zvijezdu bez granica i Ermina, dječaka romske nacionalnosti koji kad odraste želi biti baš kao njegov tata!
FOTO: Rade Popadić/Dalmacija danas

Opširnije
Tko se boji rizika još?

Naslovu unatoč, ne trebamo se bojati rizika, već njihovih posljedica.

Opširnije
Ne dajte ekranima da izgladne vaše srce

Hrvatski predškolci provode 2,4 sata dnevno pred ekranom. Kako onda zaštititi djecu od prekomjernog izlaganja ekranima?

Opširnije
Kako naše potrebe i odgovornosti rastu s djecom

Svatko tko ima djecu, zna kako to ide: godine prolaze munjevito i nismo se ni okrenuli, a naša beba već je na pragu proslave zadnjeg jednoznamenkastog rođendana.

Opširnije
Kako odgovoriti na pitanja od kojih boli glava

Sigurno ste se bezbroj puta našli u situaciji da vam netko postavi nepristojno pitanje i niste se ni snašli, a već se opravdavate, objašnjavate…nemojte

Opširnije
Rad u papučama: prednosti, mane i kako stojimo s tim u Hrvatskoj

Svijet u kojem sve brojnija radna snaga postaju milenijci, tipična slika radnog mjesta u uredu, uz osmosatno radno vrijeme, godišnji odmor i rad u tvrtki „dok nas mirovina ne rastavi“, lagano postaje retro.

Opširnije